close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی
    • نویسنده :
    • بازدید : 484 مشاهده
    طراحی سایت

    با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی ، خصوصا تلگرام در ایران بازی دیجیتال مارکتینگ را به طور کلی عوض کرده اند به طوریکه اگر در این شبکه ها فعالیتی نداشته باشید ، قطعا بازنده خواهید بود . در ادامه همراه باشید .

    بعد از طراحی سایت ، توجه به دیجیتال مارکتینگ و سئومیتواند ترافیک طبیعی را برای سایت به وجود بیاورد اما توجه خاص به شبکه های اجتماعی نیز میتواند تاثیر شگرفی برروی جذب کاربر و مشتری بگذارد . اما برای اینکه بعد از طراحی سایتدر جذب کاربر از شبکه های اجتماعی موبایلی خصوصا تلگرام موفق باشیم ، چه کارهایی باید انجام دهیم ؟

    برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت باید کارهای زیر را انجام دهیم :

    ۱- یک شکل:همه پست ها از لحاظ فرم و رنگ و شکل متن یکسان باشند.
    ۲- استفاده از تصاویر:تصویر جذاب تر از متن است.
    ۳- اندازه تصاویر:یک اندازه قراردادی استاندارد با سایز مربعی مانند ۶۴۰x۶۴۰ یا ۶۴۰x۴۸۰ یا هر سایز قراردادی دیگر
    ۴- نسبت تصاویر:رعایت نسبت قراردادی ۱:۱ یا ۴:۳ یا نسبت های استاندارد دیگر و رعایت همیشگی آن
    ۵- قالب تصاویر:استفاده از تصاویر با یک قالب گرافیکی یکسان
    ۶- حجم تصاویر:ارسال تصاویر کم حجم شده
    ۷- برندینگ تصاویر:استفاه از رنگ برند و حک کردن لوگو در تصویر
    ۸- متن کوتاه:حتما تصاویر یا نوشته ها با یک تیتر جذاب در زیر آن (و نه در پست بعدی) همراه شود.
    ۹- لینک سایت:حتما لینک سایت با یک خط، فاصله از تیتر و یک خط فاصله از خط آخر (برندینگ لاین) قرار گیرد. این خط های اضافه از خطای انگشت زدن اشتباهی کاربر جلوگیری می کند.
    ۱۰- اسم کانال در خط برندینگ:در آخر هر پست با یک خط فاصله از بالا و با علامت @ اسم کانال و یا بات تبلیغ شود. علامت @ باعث تبدیل شدن عنوان کانال یا ربات تلگرام به لینک می شود .

    ۱۱- نوشتن اسم ربات تلگرام:از آنجا که نام کانال همواره در بالای پست درج می شود می توان از خط آخر (برندینگ لاین) برای لینک به ربات تلگرام استفاده کرد.
    ۱۲- امضای یکسان:خط آخر یا امضای اثر باید در همه پیام ها یکسان باشد.
    ۱۴- لینک ویدیو:استفاده از لینک ویدیوی آپارات برای مخاطبین ایران یا Youtube برای مخاطبین خارجی
    ۱۵- ساعت ارسال:پست ها با توجه به آمار، بهترین زمان جذب مخاطب تعیین شده و در ساعات مشخص ارسال شود. مثلا ۱۲ ظهر و ۶ عصر
    ۱۶- تنها یک نقطه در خط آخر:در صورتی که آخرین خط با حروف فارسی شروع می شود لازم است بعد از آن در یک خط جدید یک نقطه اضافه شود.

    منبع: طراحی سایت



    مشاهده پست مشابه : 5 اشتباه رایج در هنگام ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو

    تظرات ارسال شده