close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی

    تئوری رنگ در طراحی سایت

    دوشنبه 8 مرداد 1397
    • نویسنده :
    • بازدید : 340 مشاهده

    ما اصطلاحات مخصوص در این زمینه را زیر پا گذاشتیم تا بتوانیم مفاهیم پایه و واژگان تئوری رنگ ها را به زبانی که بتوانید درک کنید، به شما توضیح دهیم. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
    رنگ یکی از فراگیرترین بخش های هر چیزی خصوصا طراحی سایت است که به صورت بصری در دنیا با آن ها مواجه می شویم. این مورد برای خیلی از طراحان تبدیل به یک انتخاب همیشگی شده است. اگر به گذشته و به دوران مدرسه خود فکر کنید، به یاد می آورید که همیشه رنگ های پایه یعنی آبی، زرد و قرمز را انتخاب می کردید. همه ما فکر می کردیم که باقی رنگ ها توسط ترکیب این سه رنگ در کیفیت های مختلف به وجود می آید.
    ما هم اکنون می دانیم که این موضوع اصلا صحیح نیست (اگرچه هنوز هم در دنیای بچه های 5 ساله این موضوع کاربردی و عملی می باشد).
    چگونه رنگ ها شکل می گیرند

    طراحی سایت

    در طراحی سایت درک چگونگی اینکه رنگ ها شکل می گیرند و از همه مهم تر، چه روابطی بین رنگ ها وجود دارد، می تواند به شما کمک کند تا رنگ ها را به طور موثری در طراحی های خود به کار ببرید.
    مدرسه BAUHAUS این موضوع را در دهه 1920 و 1930 درک نمود، دانش آموزان و کارمندان در این مدرسه روی پیشرفت و توسعه تئوری رنگ برای در معرض نمایش گذاشتن حالت ها و عواطف رنگ های مختلف در بخش طراحی کار نو فعالیت نمودند.
    تئوری رنگ ها یک نظم و ترتیبی است که قدمت بسیار طولانی دارد- حداقل به قرن 15 باز می گردد و شامل علم فیزیک، شیمی و ریاضی می شود تا به این وسیله بتواند مفاهیم را به مخاطب منتقل سازد.
    این مقدمه کوتاه و سریع به شما مرور کلی از تمامی بخش های مهم تئوری رنگ ها را می دهد تا بتوانید شروع به تصمیم گیری آگاهانه در پروژه طراحی و سایر پروژه های طراحی سایت خود کنید.

    سیستم های رنگی در طراحی سایت اصفهان
    در این جا دو سیستم پایه رنگی وجود دارد –روش هایی که رنگ از آن ها به وجود می آید: رنگ های افزودنی و رنگ های کاهشی (که به منعکس سازنده زیر مشهور می باشد). ما از این دو روش به صورت روزانه استفاده می نماییم- در صفحه نمایشی که این مقاله را می خوانید از رنگ های افزودنی به کار رفته است تا بتوانید به راحتی رنگ ها را مشاهده نمایید، این در حالی است که کتابی که در حال خواندن آن می باشید از رنگ های کاهشی برای جلد اول خود استفاده کرده است.
    به عبارت دیگر، چیزی که نور را می تاباند (مانند خورشید، یا یک صفحه نمایش و یا یک پروژکتور و غیره) از رنگ های افزودنی استفاده می کند، این در حالی است که هر چیزی دیگری (که نور را منعکس می سازد) از رنگ های کاهشی به کار می برد.

    رنگ های افزایشی در طراحی سایت اصفهان

    رنگ های افزایشی و پررنگ بر اساس قرمز، سبز و آبی می باشند که به اختصار به آن ها RGB می گوییم.
    رنگ های افزودنی با هر چیزی که نور را منعکس می سازد به خوبی عمل می کند. ترکیبی از طول موج های مختلف نور می تواند رنگ های مختلفی را به وجود آورد و هر چه نور بیشتری به یک رنگ بدهید، رنگ های کمرنگ و روشنی به وجود می آید.
    زمانی که رنگ های افزایشی را به کار می بریم، تمایل داریم تا به رنگ های پایه قرمز، سبز و آبی فکر کنیم و این سه مورد پایه و بنیاد رنگ هایی است که در صفحه نمایش تان به کار رفته است. در رنگ های افزایشی، سفید می تواند ترکیبی از رنگ ها باشد، این در حالی است که مشکی می تواند خالی از هرگونه رنگ باشد.

    رنگ های کاهشی در طراحی سایت

    طراحی سایت


    رنگ های کاهشی با بازتاب دهنده های نور به خوبی کار می کنند. روشی که رنگ های کاهشی طول موج های مختلفی از نور را منعکس می سازند، باعث می شود تا رنگ ظاهری و نمایش داده شده در چشمان انسان قابل تشخیص باشد.
    رنگ های کاهشی نیز مانند رنگ های افزایشی دارای سه رنگ پایه می باشند- آبی دریایی، ارغوانی و زرد که به اختصار CMY گفته می شود. در رنگ های کاهشی سفید به عنوان دربردارنده هیچ رنگی و مشکی به عنوان ترکیبی از رنگ ها در نظر گرفته می شود، اما این یک سیستم ناقص می باشد.
    در این سیستم، رنگدانه هایی که برای استفاده در دسترس ما می باشد، به صورت کامل نور را جذب نمی نمایند (جلوگیری از بازتاب طول موج های رنگ ها)، از این رو ما باید رنگدانه چهارمی را نیز به این ترکیب بی افزایم تا جبران محدودیت ها را بکینم.

    ما به آن KEY می گوییم (که به اختصار به طور کلی به این سیستم رنگی CMYK گفته می شود) اما ضرورتا مشکی می باشد. بدون این رنگدانه جدید، نزدیک ترین رنگ به مشکی در دنیای چاپ می تواند به صورت قهوه ای و یا خاکستری نمایان شود.

    چرخه مدرن رنگ از قرن 18 مورد استفاده قرار گرفته است
    برای این که روابط موجود در میان رنگ های مختلف به آسانی مشاهده شود، مفهوم چرخه رنگ مدرن در حدود قرن 18 توسعه یافت. این چرخه اولیه، رنگ های پایه ای را در حول یک دایره رسم می کند و رنگ های را با هم به نسبت ها مختلف ترکیب می نماید تا رنگ های دومی و یا حتی سومی نیز به وجود بیاید.

    چرخه رنگ به ما این امکان را می دهد تا نگاه کوتاهی به این بی اندازیم که کدام رنگ می تواند مکمل (در چرخه رنگ رو به روی یکدیگر قرار بگیرند)، مشابه (حالت های مختلف یک رنگ)، سه گانه (سه رنگ که در هر 120درجه این چرخه قرار گرفته اند) و غیره باشد.

    هر کدام از این روابط می تواند ترکیبات رنگی بسیار جذابی را به وجود آورد. روابط لذت بخش و دلپذیر بسیار دیگری در این بخش از چرخه قرار دارد. اپلیکیشن های رایگان بسیاری وجود دارد که شما را در انتخاب رنگ ها بسیار کمک می کند و یا شما می توانید از دید یک طراح به این موضوع نگاه بی اندازید. مطمئن باشید که با شناخت بیشتر رنگ ها در استفاده درست از آن ها، موفقیت آمیز عمل می کنید.

    ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قدس
    • نویسنده :
    • بازدید : 388 مشاهده

    بازاریابی محتوا یک تکنیک تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که روی ساخت و انتشار محتواهای ارزشمند به منظور جذب و نگه داری بازدیدکنندگان و تبدیل آن ها به مشتریان تمرکز دارد. این موضوع اثبات شده می باشد و حداقل زمانی که بدانید که چه کاری انجام می دهید، فواید بیشتری برای شما به همراه دارد. با این مقاله همراه باشید تا با بازاریابی محتوا و رمز موفقیت آن بعد از طراحی سایت صحبت کنیم.

    مزیت های بازاریابی محتوا در طراحی سایت اصفهان به این شکل می باشد:

    - برای سئو و بهینه سازی سایت بسیار عالی می باشد، مخصوصا برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی.
    - بازاریابی محتوا می تواند لینک هایی را جذب نماید و وب سایت تان را جزو نتایج اول گوگل قرار دهد و یا به عبارت دیگر رتبه بندی سایت تان را ارتقاء دهد.
    - محتواها می توانند مانند سوخت در سانه های اجتماعی (فیس بوک، تویتر، اینستاگرام و غیره) و حتی روزنامه ها و مجله ها و دیگر رسانه ها باشد.

    3 نوع بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا می تواند به سه بخش تقسیم می شود:
    - وبلاگ های پایه
    - فرمت های طراحی
    - محصولات جانبی

    1) وبلاگ های پایه

    وبلاگ های ساده، نوع اولیه و پایه بازاریابی محتوا می باشند. تجارت ها اغلب مقالاتی را درباره محصولات، گرایش های طراحی و توصیه ها و ترفند های در طراحی سایت اصفهان، ارائه می دارند. آن ها این اطلاعات را به اشتراک می گذارد تا بازدیدکنندگان را جذب خود کنند و آگاهی های شان را بهبود دهند.

    این نوع بازاریابی محتوا بسیار راحت اجرا می شود. می توانید از یک نویسنده سایت هم کمک بگیرید تا مقالاتی را بنویسند و یا حتی افرادی را در منزل می توانید به این کار بگمارید. هم چنین می توانید به نوشته های خود طراحی سایت و تصاویری را اضافه کنید که برای خواندن جذاب تر باشند.

    2) فرمت های طراحی

    دومین نوع بازاریابی محتوا بر اساس اولین نوع (در بالا آن را شرح دادیم) می باشد. کلمات، ساده ترین فرم ارائه اطلاعات می باشند. از این رو چرا نباید اندکی در این زمینه خلاقانه تر عمل کنیم؟ راه های دیگری برای ارائه ایده های تان وجود دارد که به پایدار ماندن شما در میان رقیبان تان بسیار کمک می کند. در این جا مثال هایی برای شما آورده شده است تا این موضوع را بیشتر درک کنید:

    - اینفوگرافیک: اینفوگرافیک ها شاید اخبار جدیدی نباشند، اما به درستی اجرا می شوند و می توانند قدرتمند عمل کنند.
    - اینفوگرافیک های انیمیشنی: به دنبال یک مورد جدید می باشید؟ چرا از اینفوگرافیک های انیمیشنی استفاده نمی کنید؟ برای الهام گرفتن بیشتر در این زمینه مقاله JACOBE ONEAL را به نام ANIMAGRAFF را مطالعه نمایید.
    - ویدئو: اگر یک تصویر بیش از هزاران کلمه می ارزد، ویدئو بیشتر از هزاران تصویر ارزشمند می باشد. مشتریان جدیدی را با نمایش دادن تخصص و مهارت تان در قالب یک ویدئو، جذب نمایید. MOZ از این تکنیک در WHITEBPARD FRIDAY خویش استفاده می کند.
    - نظر سنجی: می توانید تعاملاتی را نیز به بازاریابی محتوای خود توسط نظر سنجی ها اضافه کنید. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.
    - مصاحبات: از افراد مشهور در زمینه کاری خود مصاحبه کنید که بهترین راه به نمایش گذاشتن برند تان می باشد.
    این دومین نوع بازاریابی محتوا تماما درباره انتشار خلاقانه محتوا می باشد و در این زمینه باید اندکی بیشتر کار شود، اما نتایج حاصل از آن بسیار شگفت انگیز است.

    محصولات جانبی

    پیشرفته ترین نوع بازاریابی محتوا مربوط به محصولات جانبی می باشند. همان طور که از نام این مورد پیدا می باشد، محصولات جانبی به محصولات و یا سرویس های جدیدی گفته می شود که به محصول و یا سرویس اصلی یک شرکت یا تجارت مربوط می باشد.

    تکنیکی که در پس این نوع بازاریابی محتوا وجود دارد بسیار ساده است: باید موارد ارزشمندی را در کنار آن چه که به فروش می رسانید، به مشتریان خود ارائه دارید. تصاویر استوک چیزی است که مخاطبین مورد نظر تان ممکن است نیاز داشته باشند. این نوع از بازاریابی محتوا باعث می شود تا برندتان سرشناس تر شود و مشتریان جدیدی جذب تجارت شما شوند.

    آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه سراسری استان یزد 96 – 97
    • نویسنده :
    • بازدید : 258 مشاهده

    خرید دوربین مداربسته
    فناوری تشخیص دستکاری یا خرابکاری یکی از ویژگی های آنالیز تصویری در دوربین مداربسته تحت شبکه است این تکنولوژی هنگامی که دوربین مورد دستکاری قرار می گیرد یا ضربه می خورد می تواند با ارسال آلارم کاربر را باخبر کند.
    هنگامی که دوربین مداربسته IP در محلی نصب می شود همواره می تواند در معرض خطر قرار داشته باشد ، ضربه زدن به دوربین ، تغییر جهت و زاویه دید دوربین ، دستکاری دوربین ، اسپری پاشیدن به شیشه جلوی دوربین ، پوشاندن لنز دوربین مداربسته با پارچه یا یک عامل خارجی و بسیاری از موارد دیگر از خطراتی است که می تواند یک دوربین مدار بسته نصب شده را تهدید کند. هنگامی که فردی قصد ضربه زدن به دوربین را داشته باشد قابلیت Tamper Detection دوربین می تواند با شناسایی خطر به NVR اطلاع داده و این آلارم توسط سیستم مرکزی به کاربرا اطلاع رسانی می شود. این فرایند را Tampering Alarm می گویند.
    اساس کار قابلیت تشخیص خرابکاری یا تشخیص دستکاری چگونه است ؟

    قابلیت تشخیص خرابکاری یا دستکاری ، به دوربین مدار بسته امکان شناسایی عواملی مانند ضربه ، پوشاندن لنز ، تغییر جهت و … را می دهد و کاربر می تواند در این مواقع سریعا از اینگونه تهدیدات باخبر شده و اقدامات پوششی و بازدارنده را انجام دهد.

    سیستم تشخیص دستکاری دوربین مداربسته می تواند موارد زیر را به کاربر اطلاع رسانی نماید :

    ضربه زدن به دوربین و تلاش برای از جا در آوردن دوربین مدار بسته ( سرقت دوربین )
    اسپری پاشیدن بر روی دریچه لنز و شیشه جلوی دوربین مدار بسته
    قطع برق دوربین مدار بسته ( نخستین کاری که سارقین انجام می دهند )
    پوشاندن دریچه لنز دوربین مدار بسته توسط عوامل خارجی
    تغییر فوکوس دوربین مدار بسته
    تغییر جهت دوربین مدار بسته
    قطع شدن ارتباط شبکه دوربین مدار بسته باnvr

    این فناوری هم مانند بسیاری از فناوریهای هوشمند دوربین مداربسته می تواند با آلارم های اشتباه کاربران را کلافه کند از این رو می توان با تعریف زمان مناسب با توجه به نوع آلارم از بروز آلارم اشتباه جلوگیری کرد. به عنوان مثال هنگامی که برگ درخت جلوی دریچه لنز دوربین را برای چند ثانیه می پوشاند و سپس از جلوی لنز کنار می رود، تعریف حداقل زمان برای آن می تواند کمک کننده باشد و از ارسال آلارم اشتباه توسط سیستم جلوگیری کند.

    قابلیت تشخیص خودکار دستکاری دوربین مدار بسته معمولا تنها در دوربین های هوشمند وجود دارد و هر دوربینی این قابلیت را پشتیبانی نمی کند. از این قابلیت می توان برای سناریو های مختلف استفاده کرد که چند نمونه از آنها عبارتند از :
    پوشاندن دریچه لنز دوربین در حیاط یا راهروهای زندان ، در این حالت دوربین فورا به ماموران امنیتی اطلاع رسانی می کند تا هر گونه خطری را در همان ابتدا شناسایی و برطرف کنند.
    تغییر جهت دوربین مداربسته نصب شده در یک کارخانه که مشغول شمارش تعداد کارتن هایی است که توسط دستگاه بسته بندی می شود . در این حالت سیستم تشخیص خودکار خرابکاری با اطلاع رسانی به موقع از هر مورد مشکوکی جلوگیری می کند.
    تغییر فوکوس دوربین مدار بسته نصب شده در قسمت درب ورودی شعبه یک بانک در اثر پاشیدن اسپری ، در این موقع سیستم تشخیص خودکار می تواند با اطلاع رسانی به موقع ، از بروز هر تهدیدی شامل سرقت مسلحانه جلوگیری می کند

    سیستم شوتینگ زباله
    • نویسنده :
    • بازدید : 263 مشاهده

    برای طراحان وبسایت این موضوع کاملا آشناست که میگویند : چیزی را نشان دهید تا اینکه توضیح دهید! در این مقاله به بررسی ساختن یک رزومه خلاق میپردازیم .در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    قبل از این که صفحات رزومه را با مشاغلی که در گذشته داشتید پر نمایید، خیلی اهمیت دارد تا فاکتورهای مختلفی که یک رزومه را عالی و شگفت انگیز می سازد را ملاحظه بفرمایید. چه شما یک نویسنده سایت باشید، یا طراحی وب و یا بازاریاب محتوا و غیره فرقی ندارد، یک رزومه خوب و عالی باید نشان دهنده بهترین کارهای تان به صورت حرفه ای باشد.

    برای مشاغل طراحی وب سایت، یک رزومه خوب مانند گفتن یک داستان می باشد. قبل از این که ساخت رزومه خود شروع کنید، به این 4 توصیه ای که در این مقاله وجود دارد دقت کنید تا بتوانید یک رزومه خلاقانه و پایداری را به وجود آورید که مطئنا در ادامه مسیر بسیار به شما کمک خواهد کرد.

    در نمونه کار خود سرمایه گذاری کنید

    زمانی که بحث استخدام در کار و یا پذیرفتن پروژه ای در زمینه طراحی وب سایت می شود، داستان یک نمونه کار الزامی و اجباری می باشد. این مورد مخصوصا اگر شغل شما مانند طراحی سایت اصفهان، در زمینه بصری می باشد، بسیار اهمیت دارد. حتی اگر طراحان از قبل رزومه بسیار عالی داشته باشند، اکثریت آن ها این روزها می خواهند تا نمونه کار آنلاینی نیز داشته باشند. و با وجود سیستم عامل های کاربرپسندانه ای مانند SQUARESPACE، WIX و WORDPRESS، این روزها خیلی آسان شده است که وب سایت خود را راه بی اندازید و در آن واحد آن را اجرا نمایید.

    تخصص تان هر چه باشد فرقی ندارد، بسیار ضروری است که نمونه کار طراحی سایت اصفهان در وهله اول تاثیر شگرفی را بر مخاطبان خود بگذارد. اطمینان یافتن از این که نمونه کارتان کار پسندانه می باشد، به مشتریان واقعی و یا کارفرمایان این اجازه را می دهد تا تخصص های تان را به درستی شناسایی کنند. از این رو زمانی که آماده ارسال رزومه خود می باشید، به یاد داشته باشید که در قسمت اطلاعات تماس، لینک نمونه کار آنلاین تان را نیز قرار دهید.

    خیلی رزومه خود را شلوغ نکنید

    در حالی که رزومه خود را توسعه می دهید، بسیار اهمیت دارد تا آن را خیلی با عوامل اضافه شلوغ نسازید. انرژی خلاقانه خود را بیشتر زمانی که شغل مورد نظرتان را به دست آوردید، صرف کنید. زمانی که هم چنان در مرحله دریافت شغل می باشید، تعادل قابل توجه میان جزئیات چشمگیر و فرمت حرفه ای رزومه، بسیار اهمیت دارد.

    اگر شما یک طراح وب و با یک اصلاح گر تصویر می باشید، ممکن است بخواهید تا CV خود را با موارد شگفت انگیز و زیبا جذاب بسازید، اما در بیشتر شرایط بهتر است تا آن را ساده در معرض نمایش بگذارید. اگر کار شما بستگی به محتواهای بصری دارد، اطمینان حاصل نمایید که چندی از بهترین پروژه های تان را در رزومه قرار می دهید. اجازه دهید تا رزومه کاری تان پایه و بنیاد شغل و حرفه تان را برای مخاطبان مشخص سازد.

    محتوا کلید اصلی ساخت رزومه می باشد

    شما نباید حتما یک نویسنده حرفه ای باشید تا اطمینان حاصل کنید که رزومه تان دارای محتواهای شگرفی می باشد. اگر شما برای بیان کردن خود و حرفه تان توسط کلمات مشکل دارید، می توانید با ساخت لیستی از مهم ترین عوامل موجود در حرفه خود که می خواهید در رزومه تان اضافه کنید، شروع نمایید. اگر شما در بخش نمایشگاهی فعالیت داشتید و یا به دیگر همکاران طراح وب سایت مستقل خود کمک کرده اید، اطمینان حاصل کنید که از آن ها در رزومه خود نام می برید.

    نیازی نمی باشد تا یک مقاله درباره هر پروژه طراحی بنویسید، حتی اگر شما خیلی به این کار وسوسه شوید، باید جلوی خود را بگیرید، زیرا مخاطبان رزومه تان علاقه ای به خواندن متن های بلند و طولانی ندارند. بهتر است به "چه کسی، چه کاری، چه زمانی، کجا و اگر بحث مرتبط بود به دلایل انجام پروژه و یا سایر موارد در رزومه خود بپردازید.

    زمانی که نوشته خود را تکمیل نمودید، اصلاح کردن آن ها را در رزومه خود فراموش نکنید! شاید این موضوع آشکار باشد اما جالب است بدانید که خیلی از رزومه ها دارای غلط های گرامری و املایی می باشند. همیشه ایده خوبی است تا رزومه خود را پرینت بگیرید، آن را با صدای بلند بخوانید و اطمینان حاصل کنید که تمام قوانین گرامری را مانند نقطه گذاری و ویرگول گذاری و غیره را در متن خود رعایت کرده اید.

    یک داستان را در رزومه خود تعریف کنید

    زمانی وجود دارد که کارفرما از شما می خواهد تا اطلاعاتی را درباره تحصیلات، تجربه کارهای قبلی و مهارت های و تخصص های دیگر تان در رزومه توضیح دهید. این در حالی است که ممکن می باشد طراحان وب سایت در طول سال های کاری خود، پروژه ها و کارهای اندکی را انجام داده باشند.

    به جای اینکه کارفرمای تان را با جزئیات هر پروژه ای که آن را انجام داده اید، مشغول سازید، روی کارهای شکفت انگیز خود در رزومه تمرکز نمایید. تصور کنید که رزومه تان مانند داستان سرایی می باشد، جایی که بیان کردن کارهای فوق العاده ای که انجام داده اید، می تواند تجارب و تخصص های تان را نشان دهد. دوباره تکرار می کنم که رزومه شما بیان کننده داستان کاری زندگی تان می باشد، از این رو اطمینان حاصل کنید که رزومه تان می تواند مخاطبان را به خود جذب کند و باعث شود تا شما را به عنوان بهترین گزینه موجود مشاهده نمایند.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    • نویسنده :
    • بازدید : 264 مشاهده

    زمانی که بحث عملکرد و اجرای سئو و بهینه سازی سایت می شود، ساختار طراحی سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا موتورهای جستجو روی تجربه کاربری بسیار تمرکز داشته و تاکید دارد و تجربه کاربری به طور مستقیم توسط ساختار طراحی وب سایت تاثیر می گیرد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    اگر شما یک طراحی سایت سردرگم کننده با طرح بندی ناپسند و نامتناسبی داشته باشید، موتورهای جستجو نمی توانند روی آن به هیچ وجه حساب باز کنند. کاربران و ربات ها و سیستم های موجود در موتورهای جستجو اطلاعات را به سرعت می خواهند. آن ها نمی خواهند صبر کنند، آن ها همین حالا آن اطلاعات را می خواهند. برای ارائه هر آن چه که آن ها می خواهند، همه چیز باید به گونه ای بسیار عالی سازمان دهی شود.

    برای کمک به ساختار وب سایت تان و سپس پرورش و رشد استراتژی سئو و بهینه سازی سایت، در این مقاله توصیه هایی در ارتباط با این که چگونه می توانید به رتبه بندی های بالایی برای صفحات خود برسید که شما و تیم تان قطعا دوست خواهند داشت، موجود می باشد.

    روش کاربر محور را به کار بگیرید

    میزان کلیک در وب سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا " هرچند نتایج جستجو مرتبط تر باشد، میزان کلیک نیز بیشتر می شود" و موتورهای جستجو مربوط ترین و متناسب ترین نتایج را بررسی می کنند، زیرا آن ها وب سایت هایی را می خواهند که بسیار با عبارت جستجوی کاربران مطابقت دارد. بسیار ساده است. اگر صفحات سایت شما با جستجوهای افراد هم خوانی داشته باشد، آن ها روی سایت تان کلیک می کنند. به این ترتیب است که میزان کلیک در سایت ها یک معیار بسیار مهم برای مرورگرها و موتورهای جستجوی مانند GOOGLE و BING محسوب می شود، زیرا نشانه ای از این است که آیا طراحی سایت شما کاربردی و مطابق با نیازهای کاربران می باشد یا خیر.

    مدت زمان ماندن در وب سایت نیز یک معیار دیگری از کاربردی و موثر بودن طراحی سایت ها است که مرورگرها و موتورهای جستجو در این زمینه از آن استفاده می نمایند. اگر کاربران روی صفحه شما کلیک کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه شوند که محتواهای موجود چیزی نیست که به دنبال آن می باشند، به سرعت یک چشم برهم زدنی و به سرعت برق از سایت خارج می گردند. به عبارت دیگر، زمان ماندگاری در سایت رتبه بندی ضعیف موتورهای جستجو را به همراه دارد.

    هدایت کردن مخاطبین بسیار زیاد به وب سایت تان برای دستیابی به رتبه بالای سئو و بهینه سازی سایت خوب، کافی نمی باشد. موتورهای جستجو می خواهند ببینند که کاربران هم چنان در صفحات سایت شما باقی می‌مانند یا خیر. طرح بندی، طراحی و محتوا همگی بخش‌های با اهمیتی از تیم شما می باشند که باید زمانی که طراحی سایت اصفهان خود را انجام می دهید، به آن ها فکر کنید. شما می توانید دقیقا همان اطلاعاتی که یک کاربر نیاز دارد را در سایت خود قرار دهید، اما اگر محتواها و اطلاعات مورد نیاز کاربران در پشت تب ها و برچسب های بسیار زیادی به گونه ناصحیح مخفی شده باشد، مطمئن باشید که کاربران هیچ‌ گاه نمی‌توانند به آن ها دست پیدا کنند.

    قرار دادن میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران در موضوعات مورد بحث شما، تجارت تان را به طرز چشمگیری با افزایش سئو و بهینه سازی سایت مواجه می نماید. به هر صورت، اگر شما به دنبال آنالیزهای عمیق‌تر و دقیق‌تری از آنچه که صفحات آنالیزی GOOGLE و BING ارائه می کند می باشید، با یک موسسه بازاریابی دیجیتالی در این زمینه مشورت کنید تا ببینند مشکل در کجا قرار گرفته است. میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران دو معیار مهمی است که تجربه کاربری را در سایت تان شکل می‌دهد.

    سازماندهی می تواند همه چیز را ساده سازد

    در طراحی سایت اصفهان سلسله مراتب یک وب سایت به چگونگی ساختار بندی آن مربوط می باشد. اگر سایت شما در جلب توجه کاربران و مخاطبین مشکل دارد، می تواند به چگونگی سازماندهی شدن آن ارتباط یابد. باید کاربران خود را با صفحات بسیار زیادی که مملو از اطلاعات فراوان می باشد، روبرو سازید. حتی اگر جزء به جزء وجودتان به شما بگویند که داشتن محتواهای اغراق آمیز در طولانی مدت می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد، مطمئن باشید که این اتفاق هرگز نمی افتد. بلکه باعث می شود تا میزان سئو و بهینه سازی و رتبه بندی سایت تان ضعیف و ضعیف تر شود. دوباره به طراحی سایت خود رجوع کنید و سلسله مراتب موجود در آن را دوباره سازمان دهی نمایید.

    منو لطفاً!

    یکی از رایج ترین عواملی که در سازماندهی یک وب سایت نقش اساسی دارد، منو است که به شما صفحات جستجویابی اصلی را نشان می دهد. این مورد یکی از عوامل مهم برای ساختار طراحی سایت تان می باشد و یکی از اولین مواردی است که کاربران زمانی که وارد سایت می‌شوند، مشاهده خواهند کرد، زیرا به آن ها هر چیزی که می‌خواهند بدانند را نشان می دهد.

    NEIL PATEL، بنیان گذار KISSMETRICS، در این باره می نویسد: در حالی که منوهای کشویی و محو شونده ممکن است دارای زیبایی هایی باشد، اما آن ها واقعاً نمی ‌توانند مزیتی را به تنهایی برای شما فراهم کنند و زمانی که بحث سئو و بهینه سازی سایت می‌شود، این امر بیشتر حائز اهمیت می شود. او پیشنهاد می کند که " لینک های متنی در جای مناسب می تواند قدرتمندترین سئو و بهینه سازی سایت را به وجود بیاورد". فراموش نکنید که طراحی سایت شما می تواند هر دو مورد یعنی جستجویابی پیچیده و ساده را برای کاربران فراهم سازد.

    آب کم عمق به این معنا است که شما می توانید همه چیز را مشاهده نمایید.

    آب کم عمق بهترین مکان برای یاد دادن و آموزش شنا برای کودکان است. به طور مشابه، جستجوی های کم عمق نیز می توانند به کاربران شما کمک کنند تا به راحتی در سایت تان جستجو کنند، مخصوصا اگر از قبل با وب سایت شما آشنایی نداشته باشند

    جستجویابی کم عمق یک تاکتیک بسیار عالی برای استفاده در طراحی سایت ها می باشد، زیرا به این معنا است که کاربران مجبور نیستند بارها قبل از اینکه به اطلاعاتی که می خواهند دست یابند، کلیک کنند. اگر شما در وب سایت یک موسسه بازاریابی دیجیتالی به جستجو بپردازید، متوجه خواهید شد که جستجویابی آن ها کم عمق می باشد و در لایه‌های بسیار کمتری از سایت قرار دارند.

    مديريت هوشمند پاركينگ و رشد فروش اين تجهيزات با افزايش وسايل نقليه
    • نویسنده :
    • بازدید : 285 مشاهده

    طراحی سایت امروزی برای گوشی ها هوشمند به یک الزام تبدیل شده است . برای یک کسب وکار یکی از الزمات مهم ، داشتن وبسایت ریسپانسیو و واکنش گرا است . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    این موضوع به این معنا می باشد که شرکت ها بدون بهینه سازی وب سایت های شان برای گوشی ها همراه به طور اتوماتیک مضراتی را دریافت می نمایند، زیرا دنیای امروز دنیای رقابت ها می باشد. برای بیشتر تجارت های B2B و B2C، سئو و بهینه سازی وب سایت ها در گوشی های همراه دیگر یک گزینه اختیاری نمی باشد. متقاعد نشدید؟ به این موارد توجه کنید:
    استفاده از جستجوهای گوشی همراه در دو سال گذشته حدود 500 درصد افزایش داشته است

    - 82 درصد از خریداران گوشی همراه از جستجو استفاده می کنند تا بر تصمیمات خرید شان تاثیراتی بگذارد.
    - موبایل ها اخیرا دارای سهم 72 درصدی از بازار مربوطه شده اند که انتظار می رود در سال های آینده نیز افزایش یابد.
    - انتظار می رود که خرید کردن در گوشی های همراه، میزان تبلیغات، تجارت های الکترونیک و غیره در سال های آینده به 250 بیلیون دلار و حتی بیشتر نیز برسد.

    این اطلاعات پیامی را منتقل می سازد که گوشی همراه یک بخش بسیار مهم در استراتژی های بازاریابی دیجیتالی شده است و ظهور گوشی های همراه و جستجوهای موجود در آن یک موتور اعتبار سنجی برای سئو و بهینه سازی سایت شده است. و حالا بیشتر از گذشته، بسیار واجب و ضروری است که طراحی سایت شما ریسپانسیو بوده و در ابزارهای همراه مطابقت یابد و از این رو بتواند تجربه کاربری ساده و بی نظیری را در تمامی ابزارها به کاربران خود ارائه دارد.

    چگونه می توان به این امر دست یافت؟

    برای طراحی سایت اصفهان سئو و بهینه سازی سایت یک عملکرد پیچیده می باشد که نیاز به یادگیری و تجربه کسب کردن برای اجرای کامل آن می باشد و سئو و بهینه سازی در گوشی های همراه نیز به طور یکسان به این مورد نیاز دارد. شما می توانید در هر صورت با پیروی کردن از این توصیه ها و پیشنهادات ساده، دست به کار شوید:

    اطمینان حاصل کنید که صفحات ورودی وب سایت شما مطابق با نیازهای بازدیدکنندگان می باشد

    - زمان بارگیری هر صفحه نباید بیش از 3 ثانیه به طول بی انجامد.
    - تنها از محتواهایی استفاده کنید که در هر صفحه منطقی می باشد و برای کاربران درک آن آسان است.
    - از کلمات کلیدی به طور موثری در صفحه وب استفاده نمایید. کاربران گوشی همراه با استفاده از این کلمات کلیدی، اطلاعات مورد نیاز خود را می یابند.

    برای طراحی سایت اصفهان از پلاگین های رسانه اجتماعی در صفحات سایت استفاده کنید تا آن ها را در سیستم عامل های رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

    با به کار بستن این توصیه ها، شما می توانید از استراتژی های سئو و بهینه سازی گوشی همراه استفاده کنید که به این ترتیب قادر خواهید بود حضور دیجیتالی خود را ارتقاء دهید.

    در ارتباط با سئو و بهینه سازی در گوشی های همراه، موارد بسیاری وجود دارد. توصیه می شود به دنبال راهنمایی هایی در زمینه سئو و بهنیه سازی سایت و تیم بازاریابی دیجتالی باشید. اگر سوالاتی دارید و یا در ارتباط با به کارگیری فاکتورهای موجود در زمینه سئو و بهینه سازی در سایت های گوشی همراه شک و شبه دارید با ما تماس بگیرید و برای ما ایمیل بفرستید:

    عصر گوشی های همراه آغاز شده است و استراتژی های گوشی همراه باید در مرکز توجه بازاریابی شرکت ها قرار بگیرد. با داشتن آگاهی های بیشتر، استفاده از استراتژی ها و برنامه عملکرد های تجارت تان می توانید بسیار ارتقاء یافته و رشد نمایید و می توانید به نتایج بسیار عالی دست یابید.

    نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .

    لچنج ( Lechange ) دوربین مدار بسته Wi-Fi خود را به اسم Looc عرضه کرد !
    • نویسنده :
    • بازدید : 302 مشاهده

    استفاده از دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی روز به روز در حال افزایش است و کاربران به دلیل استفاده از مزایای بی شمار این سیستم ها همواره خواهان استفاده از محصولات جدید تر و پیشرفته تر هستند. با وجود افزایش و تکامل رزولوشن دوربین مدار بسته آنالوگ ، هنوز هم استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه هر روز در حال رشد است. در این قسمت از مجله ایران سکوریتی مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین مدار بسته آنالوگ را برای شما خوانندگان گرامی مجله توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.
    دسترسی به تصاویر دوربین مدار بسته تحت شبکه از راه دور

    برای توضیح بهتر این موضوع توجه شما را به یک مثال ساده جلب می کنیم. فرض کنید تعداد ۱۶ دستگاه دوربین IP توسط یک سوئیچ POE روشن شده اند. این سوئیچ به یک NVR متصل است که در حال ضبط تصاویر این دوربین ها می باشد. کاربران در این مثال هم قادر خواهند بود از راه دور با متصل شدن به NVR تصاویر کلیه دوربین ها را مشاهده کنند و هم می توانند با اتصال به تک تک دوربین ها به طور مجزا تصویر دوربین مداربسته IP را در اختیار داشته باشند. این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    رزولوشن بالا

    یکی از مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه تصویر برداری با رزولوشن بالا می باشد. بالاترین رزولوشن دوربین IP که توسط تولید کنندگان این حوزه عرضه شده است در حدود سی مگا پیکسل عنوان شده است. استفاده از استاندارد های رزولوشن مانند HD ، Full HD ، ۴K و مواردی شبیه به این امروزه بسیار مورد توجه مشتریان هستند.

    البته باید مدنظرداشته باشید که با افزایش رزولوشن میزان پهنای باند تصویر و در نتیجه فضای ذخیره شده بر روی هارد دیسک دوربین افزایش می یابد در این حالت سیستم های IP از الگوریتم های فشرده سازی هوشمند استفاده می کنند همچنین امکان ارسال چند استریم مجزا توسط دوربین از دیگر راه حل های استفاده بهینه از پهنای باند در کنار افزایش کیفیت تصویر دوربین مداربسته می باشد.
    کابل کشی کمتر

    برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته IP به NVR تنها یک کابل شبکه کفایت می کند. این کابل شبکه هم انتقال تصویر را انجام می دهد و هم وظیفه تغذیه دوربین را بر عهده دارد. علاوه بر این موضوع می توان تعداد زیادی از دوربین های تحت شبکه نزدیک هم ( شعاع یک صد متری ) را به یک سوئیچ متصل کرده و از سوئیچ یک کابل شبکه به NVR کابل کشی کرد ( در سیستم آنالوگ از هر دوربین دو کابل به DVR کشیده می شود یکی کابل تصویر و دیگری کابل تغذیه )
    سیستم مستقل دسترسی به دوربین

    در سیستم IP ، کاربر می تواند هم به NVR و هم به طور مستقیم به دوربین IP متصل شده و تصاویر را مشاهده کند در صورتی که در سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ تنها مشاهده تصاویر دوربین توسط DVR امکان پذیر می باشد.
    امنیت بالاتر تصویر دوربین مدار بسته

    دوربین تحت شبکه تصاویر را رمز گذاری کرده و بصورت دیجیتال ( صفر و یک ) بر روی کابل شبکه منتقل می کند در صورتی که این کد گذاری در سیستم آنالوگ درون DVR انجام می شود و لذا امنیت تصاویر می تواند دچار مشکل شود .

    نماشویی شرق تهران