close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی
    • نویسنده :
    • بازدید : 176 مشاهده

    اگر علاقه مند به طراحی سایت و برنامه نویسی وب هستید باید بدانید که چه زبان هایی در طراحی سایت بسیار کاربردی هستند. در ادامه همراه با طراحی سایت اصفهان باشید تا این موضوع را باهم بیشتر بررسی کنیم.
    از کسی پنهان نمی باشد که برنامه نویس نرم افزار، شغلی است که در سراسر دنیا متقاضیان بسیاری دارد. بحران مهارت و تخصص های دیجیتال به این معنا می باشد که برنامه نویسان خوب و عالی بسیار کمیاب می باشند و این امر برای بیشتر تجارت ها و شرکت ها به یک مشکل تبدیل شده است.

    1 - زبان برنامه نویسی سی شارپ

    C# یکی از زبان های محبوب در میان برنامه نویسان وب و یا شغل های مربوطه می باشد. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی قابل استفاده می باشند و بیشتر توسط طراحان وب سایت، موبایل و اپلیکیشن های سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند، این در حالی است که عملکردها و پارامترهای کاربردی و الزامی را نیز پشتیبانی می کند.

    دلایل بسیاری وجود دارد که چرا برنامه نویسان C# شغل بسیار پر متقاضی می باشد. اولین دلیل این می باشد که این زبان بسیار کاربردی و انعطاف پذیر است و این امر در دنیای تجارت یک مزیت محسوب می شود.

    دومین دلیل این است که این زبان توسط شرکت مایکروسافت به وجود آمده است تا اپلیکیشن هایی بر روی سیستم عامل مایکروسافت ساخته شود. به عنوان نتیجه، این زبان در بیشتر زیر ساخت های IT شرکت مایکروسافت متناسب و کاربردی می باشد و به همین دلیل است که اکثر شرکت ها از این زبان در پروسه کاری خود استفاده می کنند.

    2 - زبان برنامه نویسی پی اچ پی

    دیگر گزینه محبوب موجود، PHP می باشد. میلیون ها وب سایت در سراسر دنیا توسط PHP طراحی سایت اصفهان شده اند، مانند وب سایت های که دارای پروفایل های بسیار زیادی می باشند، از جمله فیس بوک و ویکی پدیا.

    PHP یک زبان برنامه نویسی است که در میان متقاضیان شغل های دیجیتالی طرفدار دارد، زیرا در وب سایت ها بسیار کاربردی و مفید می باشد و بیشتر در پروژه های به کار می رود که منبع آزادی برای برنامه نویسی خود دارند، مانند وردپرس.
    محبوبیت زبان PHP در طول سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و این روزها به گونه ای قابل توجه می باشد که خیلی از شرکت ها در استفاده بهینه و کسب تجربه و مهارت در زمینه زبان برنامه نویسی PHP با هم به رقابت می پردازند. خبر خوشی که در رابطه با برنامه نویسان PHP موجود می باشد این است که نیاز و تقاضا برای این زبان هم چنان کاهش نیافته است.

    3 - زبان برنامه نویسی جاوا

    JAVA یکی از زبان های قدیمی و مورد علاقه میان برنامه نویسان وب سایت می باشد (ما از کلمه "قدیمی" استفاده کردیم، زیرا بیست سال از زمان ساخته شدن آن می گذرد). این زبان برنامه نویسی وب سایت بسیار محبوب می باشد، زیرا بسیار آسان و بسیار کاربردی می باشد که خیلی از شرکت ها و برنامه نویسان سایت مشتاق استفاده از آن در پروژه های خود می باشند.

    در سال 2015، تلگراف های روزانه گزارش از این امر می داد که 105،000 شغل مربوط به اطلاعات و فناوری یا IT در نیویورک موجود می باشد که 13،000 از آن ها شغل هایی بودند که افراد باید با زبان JAVA آشنایی داشته باشند. زبان برنامه نویسی JAVA هم چنین دارای مشهوریتی به عنوان یک زبان پایدار می باشد و این امر دلیلی می باشد که چرا بازار شغلی هم چنان مشتاق جذب برنامه نویسان با تخصص این زبان می باشد.

    به علاوه، متقاضیان کار که مدت ها است به دنبال شغلی می باشند، بیشتر تمایل دارند تا برنامه نویس JAVA باشند، زیرا JAVA در سیستم های شان به صورت یکپارچه و همیشگی وجود دارد.

    4 - زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

    محبوبیت JAVASCRIPT بدون شک بر همه افراد آشکار است. این زبان در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارد و یک زبان برنامه نویسی است که در بیشتر مرورگرهای اصلی و شناخته شده به کار رفته است، از جمله فایرفاکس و سافری. علی رغم اینکه این زبان مدت ها است که به وجود آمده است، اما نسبت به خیلی از زبان های برنامه نویسی که اخیرا پدیدار شده اند، کاربردی تر و پایدار تر می باشد. بسیاری معتقد می باشند که JAVASCRIPT یک زبان برنامه نویسی می باشد که هرکس می خواهد در زمینه شغل های دیجتالی به فعالیت بپردازد، باید با آن آشنایی داشته باشد.
    اولین و ضروری ترین موردی که هر متقاضی برنامه نویسی وب سایت باید در آن تبحر داشته باشد، JAVASCRIPT است. به این دلیل است که این زبان برنامه نویسی وب، بسیار میان برنامه نویسان مجبوبیت یافته است.
    اگر شما یک برنامه نویس JAVASCRIPT می باشید، خیلی هم آسوده و راحت نیستید. محبوبیت این زبان و واقعیتی که JAVASCRIPT یکی از ملزومات برنامه نویسی در زمینه فعالیت های دیجیتالی می باشد به این معنا است که شما باید در این زمینه بسیار سخت کار کنید تا بتوانید میان انبوه برنامه نویسان سربلند باشید.

    اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شاهین دژ 97 – 98

    تظرات ارسال شده