close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی
    • نویسنده :
    • بازدید : 166 مشاهده

    تجارت الكترونيك و طراحي سايت دو لازم و ملزوم براي يك كسب وكار فيزيكي هستند. اما اين لازم و ملزوم نيازمند يك رواشناختي و روانشناسي درست از مشتري است . درادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

    تحريك احساسات در تجارت الكترونيك
    انسان ها كلا موجودات احساسي هستند و بيشتر بر اساس احساساتشون تصميم مي گيرند. درسته قانون و قواعد هم در كاره ولي اگه دقت كنيد ما هميشه اول از روي احساس يه كار را مي كنيم و بعد بهش فكر مي كنيم!

    حالا شما با توجه به محصولي كه ميخواهيد بفروشيد بايد به يه صورتي در خريدار ايجاد هيجان بكنيد. مثلا اگه سايتتون در مورد بهينه سازي سايت هستش ميتونيد بگيد كه ميتونيد سايت تازه تاسيس اون ها را به صفحات اول گوگل بياريد!

    احساس ارزش كالا را براي مشتريان خود بالا ببريد

    ارزش كالا با قيمت كالا تفاوت داره. شايد شما براي چيزي مبلغ زيادي بپردازيد ولي باز هم ارزش اون كالا براي شما خيلي بيشتر از اون باشه. مشتري هم براي خريد از شما بايد همين حالت را داشته باشه. اگه اينطوري نباشه كه خوب لزومي به خريد از شما نداره! مهم نيست محصول شما چيه. شما بايد از روش هايي مثل موارد زير كمك بگيريد تا ارزش كالاتون را بالا ببريد:

    نتايج حاصل از خريد اون محصول را به صورت شفاف براي خريدار توضيح بديد.
    محصول را با روش هاي ديگه مقايسه كنيد. مثلا اگه داريد كتاب سئو جديدي را تبليغ مي كنيد، مزيت هاي اون نسبت به نسخه هاي ديگه را كامل بيان كنيد.
    يكسري مزاياي خريد از خودتون قرار بديد. مثلا اگه از شما ۱۰ تومن خريد كرد، ۱ تومن در خريد بعدي جايزه داره! اگه يه محصولي داريد كه كار خودتونه، سعي كنيد ارتقاعش بديد. مثلا اگه يه كتاب آموزشيه حتما نسخه جديد تهيه كنيد و به روزش كنيد.
    نتايج عدم خريد را هم بگيد! شايد اين جالبترين قسمت باشه ولي خوب خيلي كارآمده. البته سعي كنيد هيچ وقت دروغ نگيد كه اعتماد كاربر را از دست بديد.


    ايجاد نفع شخصي
    در زندگي روزمره همه ما به دنبال منافع خودمون هستيم. خريد اينترنتي هم از اين قضيه مستثني نيست. من اگه بخوام خريدي بكنم چيزي را ميخرم كه براي من منفعت داشته باشه. بزاريد يه مثال بزنم تا بهتر متوجه بشيد. اگه من تو اين سايت مقاله بنويسم و در مورد موفقيت هاي سايت هاي مختلف داستان بنويسم بيشتر خوشتون مياد يا بيام به شما آموزش سئو بدم و بگم اين كار را بكنيد تا سايتتون موفق بشه؟ قطعا وقتي شما تو سايت سئو مياييد دنبال اين هستيد كه از مطالب اين سايت استفاده كنيد و يه نفعي به شما برسونه!

    ارائه راه حل مشكلات
    اكثرا وقتي مشكلي براي ما پيش بياد مياييم تو اينترنت و دنبال راه حل هاي اون ميگرديم. حالا يا با خريد چيزي برطرف ميشه و يا خوندن مقاله اي. سعي كنيد اون مشكلاتي را كه موضوع و يا محصول شما بر طرف مي كنه بيان كنيد و همچنين دليل هاي اون را تشريح كنيد. مثلا اگر قراره يك فيلم آموزش سئو فروخته بشه، خوب شما كه ميخواي اين محصول را بفروشي بايد اول در مورد مشكلات در اين زمينه صحبت كني و بعد هم بگي اين فيلم آموزشي شما چه چيزهايي ياد ميده و چطور اون مشكل را بر طرف مي كنه.


    يا مثلا شما يه سايت در زمينه بدنسازي داريد و ميخواهيد مكمل هاي پرورش اندام را بفروشيد. شما بايد مشكلات مرتبط با اين موضوع را بيان كنيد. مثلا آيا مصرف داروها خوبه يا بده؟ كدوم هاش خوبه كدوم ها عوارض داره؟ كدوم باشگاه خوبه؟ كدوم مربي؟ و …
    مثلا يكي از مشكلات بزرگ كه فوق العاده هم بازديد كننده براتون مياره مشكل چاقي و كاهش وزن هست. در مورد اين موضوع صحبت كنيد و راه هاي حل اون را بيان كنيد.

    منبع: طراحي سايت

    مردان 3 برابر زنان در حوادث جان می بازند

    تظرات ارسال شده