close
آخرین مطالب
تبلیغ شما در اینجا
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سیستم وبلاگدهی
پنل اس ام اس رایگان
پنل اس ام اس ippanel
تبلیغ شما در اینجا

طراحی سایت

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 42 مشاهده

با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی ، خصوصا تلگرام در ایران بازی دیجیتال مارکتینگ را به طور کلی عوض کرده اند به طوریکه اگر در این شبکه ها فعالیتی نداشته باشید ، قطعا بازنده خواهید بود . در ادامه همراه باشید .

بعد از طراحی سایت ، توجه به دیجیتال مارکتینگ و سئو میتواند ترافیک طبیعی را برای سایت به وجود بیاورد اما توجه خاص به شبکه های اجتماعی نیز میتواند تاثیر شگرفی برروی جذب کاربر و مشتری بگذارد . اما برای اینکه بعد از طراحی سایت در جذب کاربر از شبکه های اجتماعی موبایلی خصوصا تلگرام موفق باشیم ، چه کارهایی باید انجام دهیم ؟

برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت باید کارهای زیر را انجام دهیم :

۱- یک شکل:همه پست ها از لحاظ فرم و رنگ و شکل متن یکسان باشند.
۲- استفاده از تصاویر: تصویر جذاب تر از متن است.
۳- اندازه تصاویر: یک اندازه قراردادی استاندارد با سایز مربعی مانند ۶۴۰x۶۴۰ یا ۶۴۰x۴۸۰ یا هر سایز قراردادی دیگر
۴- نسبت تصاویر: رعایت نسبت قراردادی ۱:۱ یا ۴:۳ یا نسبت های استاندارد دیگر و رعایت همیشگی آن
۵- قالب تصاویر: استفاده از تصاویر با یک قالب گرافیکی یکسان
۶- حجم تصاویر: ارسال تصاویر کم حجم شده
۷- برندینگ تصاویر: استفاه از رنگ برند و حک کردن لوگو در تصویر
۸- متن کوتاه: حتما تصاویر یا نوشته ها با یک تیتر جذاب در زیر آن (و نه در پست بعدی) همراه شود.
۹- لینک سایت: حتما لینک سایت با یک خط، فاصله از تیتر و یک خط فاصله از خط آخر (برندینگ لاین) قرار گیرد. این خط های اضافه از خطای انگشت زدن اشتباهی کاربر جلوگیری می کند.
۱۰- اسم کانال در خط برندینگ: در آخر هر پست با یک خط فاصله از بالا و با علامت @ اسم کانال و یا بات تبلیغ شود. علامت @ باعث تبدیل شدن عنوان کانال یا ربات تلگرام به لینک می شود .

۱۱- نوشتن اسم ربات تلگرام: از آنجا که نام کانال همواره در بالای پست درج می شود می توان از خط آخر (برندینگ لاین) برای لینک به ربات تلگرام استفاده کرد.
۱۲- امضای یکسان: خط آخر یا امضای اثر باید در همه پیام ها یکسان باشد.
۱۴- لینک ویدیو: استفاده از لینک ویدیوی آپارات برای مخاطبین ایران یا Youtube برای مخاطبین خارجی
۱۵- ساعت ارسال: پست ها با توجه به آمار، بهترین زمان جذب مخاطب تعیین شده و در ساعات مشخص ارسال شود. مثلا ۱۲ ظهر و ۶ عصر
۱۶- تنها یک نقطه در خط آخر: در صورتی که آخرین خط با حروف فارسی شروع می شود لازم است بعد از آن در یک خط جدید یک نقطه اضافه شود.

منبع: طراحی سایت

تظرات ارسال شده