close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی
    • نویسنده :
    • بازدید : 218 مشاهده

    سئو نه تنها یک تخصص به حساب می آید بلکه از آن به عنوان یک هنر نیز یاد میشود . درواقع سئو یک شاهراه مناسب و مفید برای جذب کاربر به سایت است که هر مدیر سایتی باید پس از طراحی سایت به آن توجه ویژه داشته باشد . در ادامه با سارین وب همراه باشید تا عوامل موثر و مفید برروی سئو را بررسی کنیم .


    آنچه که امروز از سئو یاد میشود ، آزمون و خطای مکرر کارشناسان در گذشته است که هم اکنون به عنوان نکات و تکنیک های سئو از آن استفاده میشود .


    اما به راستی چه چیز هایی تاثیر شگرف برروی سئو دارد ؟ شما به عنوان مدیر سایت پس از طراحی سایت تان به چه چیز هایی اهمیت میدهید ؟



    تاثیر CTR طبیعی در رنکینگ یا رتبه بندی سایت


    بار‌ها و بار‌ها به اهمیت CTR یا نرخ کلیک نسبت به رتبه اشاره کرده ایم. اما چه رابطه ای بین این فاکتور مهم و رتبه بندی سایت وجود دارد؟
    اگرچه از CTR به عنوان یک فاکتور مهم نه تنها در سئو بلکه در تبلیغات آنلاین یاد می‌شود اما کسانی که به نحوی با گوگل و الگوریتم‌های آن آشنایی دارند ارتباط مستقیم این دو فاکتور را انکار می‌کنند.


    در این باره تحقیق کردیم و متوجه شدیم ارتباط نامحسوسی میان نرخ کلیک نسبت به رتبه و رنکینگ وجود دارد. سایت‌هایی که CTR بیش تری نسبت به رقبا دارند در رتبه یک تا چهارم گوگل جای می‌گیرند. حال آن که سایت‌های مشابه با نرخ کلیک کم تر در رتبه شش تا ده جای گرفته اند.


    تاثیر نوشتن مجدد عناوین محتوا درCTR

    با توجه به تاثیر CTR در رنکینگ سایت‌ها مختلف به دنبال راه‌هایی برای بهبود این عامل هستند. نوشتن مجدد عناوین و ویرایش آن‌ها برای بهینه شدن ترفندی است که مدتی می‌شود وب سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

    طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را به سارین وب بسپارید .

    طراحی سایت

    دوربین DJI Osmo یا GoPro Karma

    تظرات ارسال شده