close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی
    • نویسنده :
    • بازدید : 214 مشاهده

    طراحی یک لوگو حین طراحی سایت می تواند باعث موفقیت و یا حتی شکست تجارت تان شود. در ادامه با طراحی سایت همراه باشید تا این موضوع را با هم بیشتر بررسی کنیم.

    این اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند و اولین چیزی است که زمانی که تصمیم گیری خرید انجام می شود، مورد قضاوت و بررسی قرار می گیرد.

    تجارت شما احتمالا بسیار شگفت انگیز می باشد. شما یک تیم عالی، اهداف بلند مدت و محصولات و سرویس های خوبی را در اختیار دارید. در هر صورت، اگر هیچ کس درباره شرکت شما اطلاعاتی نداشته باشد، هرگز به این موفقیتی که می خواهید نمی رسید.

    به این دلیل است که داشتن یک لوگو خوب در طراحی سایت اصفهان بسیار اهمیت دارد. این مورد اولین فروشنده، نماینده مشتری، بازاریاب و سازنده و شکل دهنده برند شما می باشد. همه این ویژگی ها در طراحی لوگو جای می گیرد. این حضور و وجود تجارت شما است که طراحی لوگوتان را بسیار با اهمیت می سازد.

    اما نگران نباشید، هیچ فشار و اجباری در این جا وجود ندارد. چه شما طراحی لوگو خود را انجام دهید و یا از طراح لوگویی در این زمینه کمک بگیرید، فرقی ندارد، در هر صورت در این مقاله توصیه های مهم در ارتباط با طراحی لوگو وجود دارد که به شما بسیار کمک می کند. این موارد را پیروی کنید و خواهید دید که لوگو و شرکت تان در قلب و ذهن مشتریان تان برای همیشه ثبت می شود.

    طراحی لوگو 101 را یاد بگیرید.

    این اولین توصیه و آغاز کار است. طراحی لوگو ممکن است در ابتدا به نظر آسان بیاید، اما شما به سرعت خواهید فهمید که چقدر این پروسه طراحی سخت و دشوار می باشد. بسیار اهمیت دارد تا با مجموعه فرضیاتی در هنگام طراحی کردن لوگو برای تجارت تان، شروع کنید. حتی اگر می خواهید ارزش های شگفت انگیزی را توسط زیر پا گذاشتن قوانین طراحی به لوگوتان اضافه کنید، شما حداقل باید بدانید که چه قوانین و مقرراتی را باید ابتدا زیر پا بگذارید و از آن ها چشم پوشی نمایید.

    بنابراین، یاد گرفتن اصول پایه طراحی سایت اصفهان زمانی که در مرحله ارائه نظرات در ارتباط با طراحی لوگو خود می باشید، بسیار اهمیت دارد.

    لوگو ها می توانند تخریب کننده، برجسته، کاربردی، شگفت آور و یا قابل درک باشند. اما تمامی اصول طراحی آن ها یکسان می باشند. ابتدا یک لوگو باید ساده باشد. هیچ چیزی در این طراحی نباید اغراق آمیز به نظر بیاید. در هر صورت، لوگو شرکت ها باید هم چنان خاطره انگیز و پایدار باشند. از این رو باید تعادلی را در این جا به دست آورید. در نهایت، لوگوهای شرکتی نیاز دارند تا تطبیق پذیر و مناسب مخاطبین مورد هدف باشند.

    احتمال دارد تا به همه این موارد تنها با درک طراحی لوگو 101 دست یابید. در حقیقت، تمامی این موارد طراحی لوگو 101 می باشند.

    پروسه طراحی خود را راه بی اندازید.

    حالا اگر طراحی لوگو خود را به یک طراح گرافیکی بسپارید، به نظر می رسد که هیچ یک از موارد گفته شده در بالا اهمیت ندارد. اشتباه است. همیشه حائز اهمیت است تا کل پروسه را درک کنید، از این رو حتی اگر تصمیم هایی را برای به کارگیری طراح لوگو در سر دارید تا به شما کمک کند، شما می دانید که چه چیزهایی مورد انتظار است. اصول و مقررات ساده سازی نیز مطابق با توصیه شماره یک در بالا است. آشنایی با مبانی طراحی لوگو می تواند باعث شود تا بهترین لوگو را به دست بیاورید، صرفه نظر از این که این طراحی را خود انجام دهید یا دیگری.

    در هر صورت بسیار مهم می باشد تا پروسه طراحی خود را راه بی اندازید، حال فقط خودتان یا اعضای تیم تان و یا حتی یک طراح گرافیکی باشد، فرقی ندارد. این امر می تواند تمام طول پروسه را ساده کند و ارتباطات مناسبی را با مخاطبین برقرار سازد.

    با یک خلاصه طراحی شروع کنید. یک پرسشنامه و یا مصاحبه ای را با یک مشتری و یا گروهی از مشتریان اجرا کنید تا نکاتی را جمع آوری نمایید. از همین جا، تحقیقات تان را در زمینه کاری و حرفه ای خود، تاریخچه مربوط به آن و چشم اندازی از رقیبان تان ادامه دهید. سپس از نکات و تحقیقات تان استفاده کنید، طراحی های لوگو را مرور کنید که آیا می تواند با شرکت و محیط مورد نظر شما به طور موفقیت آمیزی عمل کند.

    زمانی که تمامی کارهای ابتدایی کامل شد، پیش طراحی را برای لوگو واقعی خود بسازید. مرور و پیش طراحی کردن را تا جایی ادامه دهید که ایده خوبی از این که لوگو در نهایت به چه شکل خواهد بود را به دست آورید. از همین جا، پیشنهاد می شود تا از سرویس طراحی لوگویی استفاده کنید که باعث می شود تا ایده کلی را بتوانید لمس کنید و درک نمایید.

    این یک مثال از پروسه طراحی می باشد. هر تجارتی باید دارای پروسه ای باشد که با نیازهای مخصوص به آن مطابقت دارد. در هر صورت، مهم ترین مورد این است که یک پروسه آغاز به کار شود.

    از برند های بزرگ درس هایی را یاد بگیرید.

    دلیلی در پس این موضوع وجود دارد که چرا برخی سازمان ها رشد می کنند و به برندهای بزرگی در دنیا تبدیل می شوند. برعکس، دلیلی نیز وجود دارد که چرا برخی شرکت ها در اولین وهله، موفق نمی شوند. از این رو زمانی که در حال تصمیم گیری برای طراحی لوگو برای تجارت تان می باشید، چرا به سراغ شرکت ها و برند های مشهور در سراسر دنیا نمی روید؟

    Nike یک مثال عالی در این زمینه است. شرکت چند ملیتی، یک برند را با یک لوگو ساخته و لوگو و شعار تبلیغاتی و تجاری خود را در سراسر دنیا آشنا و معروف نموده است. خوب، چه چیزی باعث می شود تا NIKE بسیار عالی دیده شود؟ چرا لوگو شگفت انگیز و معروفی در سراسر دنیا محسوب می شود؟

    پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک می کند تا درک کنید که چه مواردی یک لوگو را عالی می سازد و چه مواردی این گونه نیست. سپس، زمان مطابقت یافتن با برند تجارت تان می باشد، همه شما می دانید که شما باید چه کارهایی انجام دهید و باید از چه مواردی دوری گزینید. از برند های بزرگ در سراسر دنیا درس هایی را فرا بگیرید.

    از هر طراحی کلیشه عمده و اصلی دوری گزینید

    گفتن این مورد ساده تر از انجام دادن آن است. در هر صورت، اگر به لوگوهای شرکتی این روزها نگاه بی اندازید، خیلی از آن ها بسیار کلیشه ای می باشند و یا حتی بدتر از آن تناقاضاتی را به همراه دارند. شما چراغ روشن برای نشان دادن ایده ها، یک خط رعد و برق مانندی برای خلاقیت و نوآوری و غیره را می شناسید. تمامی این تصاویر در حالی که عالی می باشند، اما بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند.

    در عوض، در طراحی که قصد انجام آن را دارید، خلاق باشید. مخصوصا، درک کنید که چه پیامی را سعی در ارائه دادن دارد. ارزش های شرکت شما چیست و چه چیزی شما را از رقیبان تان ممتاز می سازد؟ سپس، درک کنید که می خواهید چه مواردی را بیان کنید، به این فکر کنید که آن را چگونه می توانید به گونه ای متفاوت بازگو نمایید. چگونه می توانید لوگو خود را طراحی کنید به گونه ای که مشتریان متوجه آن شوند و به طور هم زمان خود را از باقی رقیبان متفاوت و مجزا سازد؟

    سعی کنید از موارد کلیشه ای به دور باشید. راه های بسیاری وجود دارد تا لوگو خود را به گونه ای طراحی کنید که قابل درک و مفهومی باشد. سعی کنید از افراد دیگر تقلید و پیروی نکنید.

    در طراحی لوگو و طراحی سایت خود را در برندتان مخفی نسازید

    تا به این جا درباره پروسه طراحی لوگو صحبت کردیم. این پروسه بسیار اهمیت دارد. بخشی از طراحی مربوط به تحقیقات در ارتباط با صنعت و حرفه و رقیبان تان بود. اما یک مورد به همین اندازه اهمیت دارد و آن هم آگاهی و دانش از تجارت و برندتان می باشد. اگر نتوانید به درستی شرکت و ارزش آن را درک کنید و نتوانید آن را به مشتریان منتقل سازید، شما نمی توانید یک لوگو موثری را طراحی کنید.

    از این رو، قبل از شروع پروسه طراحی، و حتی در طول آن، اطمینان حاصل کنید که به خوبی برند شرکت تان را درک می کنید. دریابید که چه چیزی آن را موثر می سازد و چه مواردی باعث می شود تا مشتریان باز هم به تجارت شما بازگردند. هر چه اجرا و عملکرد شرکت تان بهتر باشد، ارزش های به دست آمده از آن ها نیز بیشتر می شود. در نهایت، با کارمندان خود صحبت کنید و با اعضای تیم تان مصاحبه نمایید که روی تجارت تان کار می کنند. تنها به این صورت است که می توانید تجارت تان را به اندازه کافی درک کنید تا بتوانید به طراحی لوگو بهتر کمک نمایید.

    نوع فونت خود را برای طراحی لوگو با دقت انتخاب کنید.

    بله، تا به این جا درباره توصیه های طراحی برای این که بهترین ایده های طراحی لوگو را به دست آورید، صحبت کردیم. 5 توصیه قبلی مربوط به این بود که در مسیر درست ذهنی از طراحی لوگو قرار بگیرید تا بتوانید ذهن خود را آماده بهترین ایده ها و تفکرات و بینش ها در این ارتباط بکنید. حالا بیاید درباره ویژگی های طراحی بحث کنیم که می تواند در پروسه طراحی لوگو برای تجارت تان بسیار کمک کننده باشد.

    اولین این توصیه ها می تواند انتخاب نوع فونت برای طراحی لوگو باشد. کلمات، نام شرکت تان را بیان می کنند که مهم ترین بخش لوگو شرکت تان می باشد، حتی اگر این گونه به نظر نرسد. این مورد به واقعیتی مربوط می شود که برای طراحی لوگوتان حکم هسته مرکزی را دارد و مشخصه اصلی تجارت تان می باشد: نام.

    به نوع فونت MICROSOFT در برابر FACEBOOK نگاهی بی اندازید که از حرف کوچک f در نام آن ها استفاده شده است. فونت مایکروسافت خاکستری است، در حالی که فیس بوک همیشه برای ما در قالب فونت سفید در پیش زمینه آبی رنگ نمایان شده است. هر کدام از این تصمیمات کوچک موارد بسیاری را به لوگوهای شرکت و هم چنان به برند کلی افزوده است.

    از این رو، زمانی که درباره طراحی لوگو فکر می کنید، نوع فونت خود را فراموش نکنید. شما تصمیمی را در اختیار دارید که آیا باید از فونت سنتی و رایج استفاده کنید و یا مورد جدیدی را خلق کنید. صرفه نظر از موارد گفته شده دقت داشته باشید که این فونت باید ساده و قابلیت خوانایی بالایی داشته باشد.

    به طور جدی به یک لوگو مبتنی بر متن فکر کنید

    یک لوگو مبتنی بر متن، همان طور که از نام آن مشخص است، یک لوگویی است که تنها از متن ها استفاده می کند. این ساده ترین و واضح ترین نوع لوگوها است و برای کسب موفقیت در راستای طراحی لوگو به کار می رود. از این رو زمانی که درباره طراحی لوگو خود بحث و گفت و گو می کنید، فراموش نکنید که باید نام شرکت خود را با فونت جذاب و هیجان انگیزی همراه سازید.

    در هر صورت، اگر می خواهید از این روش پیروی نمایید، انتخاب تایپوگرافی باید مطابق با لوگو کلی باشد. از این رو، مگر این که شما به طور بخصوص یک طراحی ساده را برای لوگو خود بخواهید که برجسته بودن و جذاب بودن یک فونت کاستوم بهترین گزینه ممکن است و می تواند یک فونت منحصر به فرد برای تجارت شما محسوب شود.

    بهترین بخش درباره لوگوهای مبتنی بر متن چیست؟ شما می توانید به اندازه آیکون لوگو، از تایپوگرافی استفاده کنید. به طراحی فیس بوک بار دیگر فکر کنید. این تنها لوگوی است که حروف سفید روی پیش زمینه آبی قرار دارد. اما زمانی که این شرکت اپلیکیشن گوشی همراه خود را ساخت، لوگو خود را با استفاده از حرف کوچک f در قالب یک آیکون طراحی کردند. البته فراموش نکنیم که باز هم پیش زمینه به رنگ آبی می باشد. شما به این ترتیب می توانید دریابید که چرا یک لوگو مبتنی بر متن بسیار موثر است.

    تکیه بر فضای منفی در طراحی سایت و لوگو

    فضای منفی یکی از موثرین راه ها برای طراحی یک لوگو است. در حالی که طراحی لوگو اصلی چشمان را خیره می کند، اما این وجود فضای منفی و یا خالی است که این تمرکز و جذاب بودن را بیشتر می کند. در حقیقت، اگر فضای منفی به طور موثری استفاده شود، تقریبا غیر ممکن است که بگوییم که کدام مورد در ارتباط با تصویر، جذاب ترین بخش است.


    زمانی که به آن دقیق تر نگاه کنید، این امر را بهتر می بینید. میان E و X در لوگو FEDEX یک فلش سفید رنگ به سمت راست اشاره می کند. این مورد توسط فضای منفی میان این دو حرف به وجود آمده است. در هر صورت، این مورد بخشی از طراحی است که ارزش برند را بر همگان آشکار می نماید.

    آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه پردیس خودگردان 97

    تظرات ارسال شده