close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • طراحی سایت

    جدید ترین مطالب
    بخش بایگانی
    • نویسنده :
    • بازدید : 196 مشاهده

    تالارهای پذیرایی ، از جمله کسب و کار هایی هستند که کم و بیش با آنها سروکار داشتیم . قطعا داشتن سایت و طراحی سایت متناسب با این کسب و کار ها میتواند یک مزیت رقابتی خود به حساب بیاید . در ادامه به روند طراحی سایت تالار پذیرایی خواهیم پرداخت .

    امروزه در هر مراسم شادی و حتی عزا باید به دنبال محل و اقامتگاهی باشیم تا مهمانان با راحتی تمام به انجام مراسمات خود بپردازند. بنابراین پیدا نمودن یک تالار پذیرایی با بهترین شرایط و خدمات و سرویس ها مهمترین قدم برای انجام آن میباشد. یکی از اولین جاهایی که شاید به ذهن هر کسی برسد اینترنت و فضای مجازی باشد. چراکه در این محیط بسیار راحت و با صرف مدت زمان کمتری میتوانیم تالار پذیرایی را پیدا نموده و با یادداشت آدرس و شماره تلفن های آن برای بازدید محل مورد نظر و تالار مربوطه اقدامات اولیه خود را انجام دهیم.
    بنابراین معرفی تالار پذیرایی خود میتواند اولین هدف برای داشتن یک وب سایت خوب با طراحی سایت مناسب و مشتری پسند باشد. معمولا در چنین وب سایت هایی میتوانیم با طراحی صفحه ای، آدرس دقیق به همراه نقشه به همراه شماره تماس را قرار داد و همچنین سرویسی را تهیه نمود تا کاربران به صورت آنلاین وقت ملاقاتی را بگیرند تا از محل مورد نظر شما بازدید بعمل آورند.

    نمایش آنلاین منوهای غذایی و دسرها و پیش غذاها با توضیحات کامل آنها به همراه تصاویر وابسته به آنها میتواند بخش بسیار جذابی برای بازدید کنندگان وب سایتتان باشد. چرا که در نهایت حتی در مراجعه حضوری مشتریان از شما این اطلاعات خواهند خواست. بنابراین شما میتوانید پیش دستی نموده و خودتان با فرمت و قالب بسیار متنوع و حتی اشتها برانگیز, آن را به مخاطبان خود نمایش دهید. البته به یاد داشته باشید دسته بندی موضوعی و کاربرد هر یک از منوها برای کاربران بسیار مهم میباشد. حتی برای آنها بسیار مهم است که قیمت هر یک از منوها چقدر خواهد شد.
    فراهم نمودن رزرو آنلاین و حتی پرداخت وجه مربوطه هم میتواند یکی از قسمتهای جدید در وب سایت شما باشد. حتی اگر مشتریان با حضور در محل تالار پذیرایی شما موافقت نمودند که با شما قراردادی را امضاء نمایند در نهایت میتوانید از آنها درخواست نمایید که این کار را از طریق وب سایت به صورت آنلاین انجام دهند.

    همچنین در حین طراحی سایت با طراحی صفحه ای به نام خاطرات که در آنها یک گالری عکس بسیار زیبا رضایت مشتریانتان را نمایش بدهد در حرفه ای بودن تالار شما بسیار موثر خواهد بود. در این گالری تصویر هم میتوان البته با اجازه مشتریان قبلی خود تصاویری از مراسم آنها نمایش دهید تا باز هم حرفه ای بودن در یک تالار پذیرایی را ببینند و به شما اطمینان بیشتری نمایند. در طراحی و ایده پردازی این قسمت حتما مشاوره های لازمه را به شما خواهیم داد.
    البته وجود اخبار مربوط به تالار و قرار دادن جملات تبلیغاتی از طرف صاحب وب سایت تالار هم میتواند در نهایت در جلب و جذب بازدید کننده تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد. دراین قسمت حتی میتوانید برنامه های آتی تالار را نمایش دهید تا مشتریان شما برنامه ریزی دقیق تری برای رزرو تالار خود داشته باشند.

    در طراحی سایت تالار پذیرایی اصولا امکانات زیر قرار میگیرد :

    معرفی خدمات تالار
    نمایش منوی آنلاین غذاها
    رزرو آنلاین تالار با قابلیت های پرداخت آنلاین
    بخش اخبار و اطلاعیه های تالار
    ثبت خاطرات و تجربیات از تالار
    نمایش جدول برنامه های تالار

    اگر صاحب کسب و کار تالار پذیرایی هستید ! پس از رقبای خود عقب نباشید ! با طراحی سایت ، از رقبای خود پیشی بگیرید و کسب و کاری پررونق تر داشته باشید .

    منبع: طراحی سایت

    بهترین هتل های ترکیه

    تظرات ارسال شده